Då kör vi

Hmm min dag vet ingen hur den kommer att sluta.

Jag har en del med skolan som jag ska göra så min plan var att ta det redab nu på morgonen så jag får det gjort, bara braka av allting och inte ta en enda paus. Eftersom det kommer att gå så fort (not) undrar jag såklart vad jag ska göra resten av dagen. Ska nog ha en mysig kolla serie-dag. Är så sugen på att måla så hela avdelningen konstnär kommer att åka fram. Spaningen fortsätter också efter fler roliga appar till min ipad. Kom en lång väg igår då jag hittade massa skoj! Tror jag bara har en massa farmenspel och cityspel typ men det är beroendeframkallande :p Men nu dags att sätta fart, jag lägger upp någon bild sen om det har hänt nått kul :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0