Borta bra men hemma bäst

Tre dagar har spenderats i örebro. Jag måste ta och säga att det där behövde jag. Att få känna mig fri och lite på rymmen. Att ha. Fantastiska vänner som vill spendera tid med mig var guld värt. Det blev festande på lördagen och jag fick slippa kön för fjäskade för vakten ochfickgå in vipvägen, nice! Dock blev det salgsmål mellan vår tjejkompis så vi var på krogen i 40 minuter kanske :p Men gick och la mig klockan halv fyra på kvällen och var lite trött dagen efter med tanke på ingen skönhetssöm!:p Söndagen spenderades endast med bror, vi spelade nog zombiespelet i fem timmar eller nått men han hade saknat mig och jag hade saknat honom :) Måndagen blev det en tur på stan med Sara där vi till slut hittade ett dugligt matställe, gott var det! Bilturen hem tog dock lite längre tid med tanke på att det var snöoväder men nu är jag hemma. Känns faktiskt bra att det går tillbaka till rutinerna igen. Dags att ta tag ordentligt med skolan, måste se en del föreläsningar. Men vill ni höra den goda nyheten då? Jag ska se min älskling snart!

Pics från partykvällen.

 

Huvudkontakt.

 

At Lillis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0