Besvikelse

Fredagen redan slut!

Ja den här dagen blev inte alls som jag hade planerat, varför? ja det är en bra fråga. 1: Handlingen tog typ två timmar. 2: Går aldrig att lägga ifrån sig ipaden. 3: Dagen har för få timmar.
Finns det ens nått positivt? Fick motion för koreograferade en dans, annars? Nej. Får satsa att göra allt som jag hade planerat denna fredag att göra på söndag istället... =( Sen fick jag en uppenbarelse ikväll med. Inget jag kommer att förklara så ingående här men om jag säger såhär, om jag bara får rymma? Ta bilen och varför inte åka upp till Örebro? Stanna där några dagar, parta och få umgänge? Alla har kul, utom jag.

Morgondagen består av jobb, slutar framåt eftermiddagen och sen har jag bruttan på besök igen i stan, blir att träffa henne. Vill ni veta en annan sak? Jag är PARTYSUGEN! Ring mig om du har fest!

Bitch ♥ Bitch

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0