Inga tankar, bara släppa loss!

Ska stänga inne monstret som härjar i min hjärna och få ha kul!

Min fest imorgon. Jag har haft fullt upp med att planera allt och jag tror att allt är fixat. Som sagt för mig blir det lite stressigt imorgon beroende på att jag har jobb och linköping framför mig. Men ska skynda på allt så fort som möjligt så jag får komma hem. Snacka om att jag längtar att få umgås med det folk jag trivs bäst med! Hahah undra egentligen vilket jag längtar mest till, fixet innan med mina hjälpredor eller själva festen ;) hahah nej men är bara så glad över att så många kunde komma och jag är lyckligt lottad över att jag har så bra vänner. Ett litet citat som jag snodde som jag tycker passar så bra in om imorgon från en kär och go vän:
"Imorgon blir det dessutom inga dåliga tankar, det är kamera och alkohol, det är fulla brudar och galna karlar, det är sanning och konsekvens kortlek och det är att vara liten igen, då vi fick vara larviga!"

Imorgon har vi det jättekul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0