Trött och sliten

Ibland är man inte på topp :p

Ja man har varit ganska så seg idag för alla de där shotsen men tyckte jag repade mig fort, ingen huvudvärk eller något så bara få nått i magen för att få lite balans så var jag fit for fight =) Väntade in tiden för att åka till pjäsen och
Charleston dansen lyckades vi få ihop denna gången, och hela gruppen gjorde ett bra jobb. Det är verkligen en krävande dans så måste träna upp konditionen lite, tur att jag cyklar till repetitionerna nuförtiden då :P Tillbaka dit imorgon igen.
Nu är jag jättetrött och har käkat gott och sen sett två avsnitt av 24 och vad sorligt två personer har dött i båda som hade en stor roll i serien =( Blir en tredje nu till sängen för sen blir det att sova.

Jag ska träffa det gamla goa gänget på torsdag! =) Vad roligt, funderade på att vara nykterist under den kvällen men börjar nu att tveka ;)

Jag är verkligen shoppingsugen! Jag vill helst till Örebro för att gå runt och shoppa men Linköping skulle väl kanske kunna duga det också... Jag vill köpa mina skor...

Ja älskling, jag har mycket jag vill skriva men är inte riktigt klok i huvudet för att få ut orden rätt så jag struntar i det, skönt att du står ut med mig och tråkigt att jag får lägga mig i sängen utan att få höra ett ord som jag måste höra för att jag ska kunna sova... men men imorgon ska vi umgås! :)

Till denna bild skulle jag vilja skriva en sjukt massa heta saker, men får skicka ett sms till älskling och säga detta för det kanske kan bli lite för barnförbjudet för mina läsare ;) Love u!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0