Solplaner?

Ska vara sol imorgon har jag fått för mig.

Finns ju en del som man kan hitta på att göra då. Dock har jag en tid som jag måste anpassa mig till, ska ju till teatern klockan fem så förslaget var Varamon där antagligen några vänner kommer att befinna sig, men de visste inte riktigt när de kommer att vara där. Sen så kommer ju solen att gassa på och jag har ju ingen solkräm (pik). Men jag måste erkänna att det är gött att kunna ha så lite plagg på sig för man fryser ju knappast ute =)

Gillar solsken, då kan man få gå ut såhär :D


Kommentarer
Postat av: ida

snygg outfit ! vart har du köpt

skorna , riktigt naaaajsa ! :D



btw , jävligt snygg header ! :o

2010-07-01 @ 00:13:24
URL: http://iiiden.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Hör av dej om du hamnar i ett dike ngn gång med brutna fötter ;) Lätt hänt i början innan du vant dig ^^



Snygging!

2010-07-01 @ 05:37:02
Postat av: ida myrin ♥

fint! :)

2010-07-02 @ 00:12:39
URL: http://myrins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0