Sjuklingen lever!

Ett litet pipigt hej på er!

Ja gårdagen var jobbig. Över 38 grader i feber och det var inte så vidare kul. Har grymt ont i nacken och ryggen för jag har legat ner hela tiden. Jag vill i alla fall rikta ett stort TACK till min pojkvän som tog hand om mig så bra! Du var så gullig! Blev ompysslad hela tiden och fick frukost på sängen tillsammans med morgontidningen =) Vi käkade till och med pizza igår och aldrig i hela mitt liv ska jag käka så mycket pizza igen, jag mådde så dåligt! Älskling också såg jag ^^ Det hände en läskig grej inatt! :O Jag hörde värsta smällen från övervåningen! Jag vaknade till och ruskade liv i Christoffer som naturligtvis inte hörde ett smack. Fick nästan putta ut honom ur sängen för han skulle följa med mig upp och titta. Det var naturligtvis helt lugnt där uppe och en trött Christoffer muttrade något om att jag hallucinerade eftersom jag hade feber :P Men självfallet inte, eller? (a)

Jag var i alla fall pigg på att måla så det har jag gjort, smetat på lite färg så nu ska jag börja att skissa. Imorgon blir det en tung dag för mig, sju timmars repetition så gäller att jag inte har feber då. Kommer ta det lugnt och observera om det kommer att behövas. Ska testa en av mina klänningar för första gången eftersom vi ska visa upp oss på Vätternrundan!

Christoffer ----> så omtänksam!!!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0