Ny miljö!

Jag har haft en dag som har skiljt sig från alla andra dagar.

Vi repade på vår riktiga scen idag! Ingen mer gympasal, men det är ju bra det för bara två veckor till premiär! :P Snacka om stoooor lokal! Men det såg ut mäktigt ut, båten gör verkligen sitt =) Men tycke att det var en hel del att fixa för dem i lokalen för allt var typ halvfärdigt :P Men det känns bra att köra med riktig rekvisita för då får man mer en helbild =) Snacka om att båten åker fram, tillbaka och runt scenen hela tiden :P Att rulla den som väger 3-4 ton är inget lätt jobb för grabbarna. Imorgon blir det att åka dit igen och repa, ska testa mina kläder och smink/hårprovning gäller också! =)

Efter denna heldag i lokverkstan så kom jag hem och storstädade hela nedervåningen, efter det så lagade jag mat och nu ligger jag däckad i soffan. Är så trött så jag kommer straxt somna här på plats :P Blev glad över att älskling precis skrev till mig och talade om för mig att han kommer förbi mig imorgon! =) Jag vet precis vad jag ska kräva av honom :P Nej nu blir det att somna till en serie, så godnatt på er !

Detta är vår båt som har massa med olika kulisser bara genom att vända och vrida lite på den :P Ska ta bilder på lokalen imorgon då jag ska försöka komma ihåg att ha med mig kameran :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0