Midsommarfirandet

Då var den traditionen firad.

Midsommar med Älsklingen, det var trevligt. Vi fixade det bästa grillköttet, den fläskfilésbiten som jag hittade i affären var en riktig goding den, så fin var den! Till och med kocken själv blev imponerad :P Ja det blev inte alls för sent i säng och det var nog skönt det. Gillade den nya mubleringen i sitt rum som Christoffer hade gjort!

Nu kan jag meddela er att det är 18 dagar tills premiären, det innebär att jag kommer vara väldigt upptagen. Massa repetioner varje dag utav det jag kan läsa av på schemat. Tiden går så fort! Känns som sommaren snart är slut också =(

Planerna för morgondagen är att upp tidigt för att fixa någon sorts matlåda, åka till teatern och komma hem sent och antagligen vara för slut för att göra något vettigt. Jag har ju sagt att jag ska försöka vara lite aktiv men det är svårt att hinna med de sakerna som jag vill göra... Jag har ju lovat Christoffer att göra klart hans tavlor till vår månadsdag och hur ska jag hinna med det?? Har ju inte ens en bra idé på hur jag ska göra slutet, jag är heller inte nöjd med hur dem ser ut så helst av allt skulle jag vilja göra om dem från början med lite mera kärlek denna gång. Men allt jobb som jag har gjort hittills vore kanske dumt att det ska gå till spillo. Jag vet inte hur jag ska göra riktigt.. Men på nått sätt ska jag kunna hitta på nått som jag kan ge bort till honom för han förtjänar ju nått fint.

Planerna för vad som är kvar för ikväll är att springa in i duschen, käka något lätt och förhoppningsvis ostbågar till någon film eller serie. Strosa runt lite i mina kilklacksskor för att öva in att gå i dem :P

Lite god dryck blev det till midsommarfirandet såklart, tyckte det var gulligt att Christoffers föräldrar hade köpt sill till lilla mig enbart eftersom ingen av dem tycker om det :P


Kommentarer
Postat av: Sofia/Olle

jag har köpt tequlia rose =) hoppas att ni hade en bra misdommar =)

2010-06-27 @ 17:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0