LoVeLoVeLoVe

Hihi ^^

Igår chansade jag och skickade efter skorna som jag ville ha. De kom redan idag! :O Hämtade ut paketet och öppnade med spänning, de satt nästan som en smäck på foten, så bra så att jag kommer att behålla dem! =) Några justeringar behövs dock, göra lite mer hål på banden för de satt lite löst, men det är ju en baggis =) Får öva att gå lite i dem också eftersom de är rejält höga!! 16 cm hög platå! :O Och älskling hatar mig nu också.... =( Han gillade inte skorna men ska putsa upp dem riktigt fint tills han kommer så han får ett annat intryck av dem i verkligheten =)

Jag har sommarens hetaste skor!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Gah, nu blev man ju inte alls maniskt sugen på att shoppa skor heller, dösnygga :D

2010-06-24 @ 17:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0