Kort och informativt

Snabbt kvällsinlägg.

Teatrat i sju timmar idag, plus att jag mådde lite halvdåligt eftersom jag var jävligt däven efter att ha varit sjuk nu i helgen. Men gjorde så gott jag kunde =) Inte bra att ta ut sig fullständigt om man inte riktigt är helt frisk. Jag fick testa flicka på kaj kläderna idag =) Jag fick typ en grå/brun/blå klänning som passade mig. Men tjajt som bara den att ha på sig den. Ska bli riktigt kul att gå på stan och visa upp vår ensamble för vätternrundan både på onsdagen då vi ska dansa på stan samt fredagen då vi ska stå på kung sverker och sjunga =) Spelade kort med det goa gamla gänget och vi gjorde ett besök på Donkeln igen, efter det gick jag hem och tog en dusch och ja nu är klockan vad den är också :P

Morgonens planer, eller dagens om man så säger så är att pyssla lite hemma sen så åka till teatern igen på kvällen. En dags till vila innan jag beger mig till gymmet för att gymma igen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0