Kom på en idé!

Nu äntligen ska jag starta upp ett nytt konstnärsprojekt!

Jag har efter en timmes tänkande kommit på min idé! Ville måla något i gult och svart som basfärger och fick en idé genom att jag såg min bh faktiskt :P Den har en döskalle och massa krimskrans runtomkring sig. Så det får bli en rock-tavla helt enkelt =) Blir en döskalle med krona och massa taggiga rosor som ska slingra sig omkring och massa bling bling =) Kommer gå loss med min sprayfärg också så jag har fått en perfekt bild i huvudet =) Dags att sätta fart =) Jag har fyra tavlor till som ingen har sett än på bild förutom de personer som de är ägnade åt, men kan inte lägga upp den riktigt än eftersom födelsedagsbarnet ska ha en fest i sommar och har gjort tavlan till henne så hon är en flitig läsare på min blogg också så ni får hålla ut :P

Dock inte såhär ful :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0