Klev upp för sent....igen

Fan att det ska vara så svårt att kliva upp lite tidigare på morgonen!

Halv elva är knappast godkänt. Ska först sminka till mig lite och sen ta och käka frukost. Dagens planering är att göra det som hinns med innan fyra för då ska jag bort på pjäs. Gäller att göra någon sorts matlåda som jag ska ha med mig dit. Kanske en kasslersallad? Har så mycket sallad kvar sen festen :P Ja men det kör jag på tror jag =)

Jag är så extremt shoppingsugen!! Jag måste snart åka annars kommer jag få kruck :P Men vet ingen dag som passar eftersom jag har ju pjäs varje dag.. =(

Längtar så extremt till kvällen då älskling kommer att sova hos mig! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0