Känner mig inte bra

Vaknar upp med halsont!

Jag som var sååå sugen på att träna idag eftersom det var ett tag jag var på gymmet. Tänkte ta aerobicsalen också och dansa lite men nej inget bra att träna om man känner sig småsjuk. Har ju inte tid att gå och bli ännu sjukare. Det blir nog att fixa till mig lite och kurra ner mig i soffan. Halsen känns faktiskt bättre än vad den gjorde i morse, men jag är seg i huvudet...
Vill försöka hinna måla lite med, men innebär att jag måste antingen gå ut eller ner till garaget där det är kallt för att spraymåla lite =( Inget går som jag vill idag. Får se om älskling tittar förbi eller om jag ska förbjuda honom för att inte smitta honom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0