Dags att gå upp till en annan nivå!

Kommit överfund om en sak.

 

Jag har nyheter för er. Jag ska ta min konst upp till en annan nivå. Jag har fått så fina kommentarer över min konst av alla! Det värmer verkligen att ni uttrycker er och det får mig att bli motiverad, att ni faktiskt tycker jag är bra även fast jag själv klassar mig som en amatörkonstnär. Dock har jag en lång väg kvar, finns saker som jag hela tiden upptäcker att det vore smidigare om jag gjorde på det viset osv. Men man lär sig med tiden =) Jag har heller inte gjort så många tavlor eftersom jag upptäckte att jag tyckte det var kul att måla på canvas i höstas :P Åtta klara tavlor är vad jag kan komma fram till. Men tack vare er så ska jag försöka att marknadsföra mig lite utåt. Försöka att visa upp min konst och förhoppningsvis kunna sälja min första tavla! Steg ett blir att skapa en blogg, min konstnärsblogg där jag kommer att lägga ut alla tavlor som jag målar så man har alla mina verk samlade på ett ställe. Dags att börja satsa!

 

 




Kommentarer
Postat av: Sofia/Olle

Jag skulle absolut betala för att få ha en av dina tavlor ;)

2010-06-14 @ 17:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0