Valpvakt

Är valpvakt men jag får inte måla eftersom han tuggar på mina penslar och snor mina färgburkar!

Japp Ragnar regerar jag över nu, muahah. Men han lyder inte så skapligt mycket :P Äntligen har han somnat så att jag kan få leka lite själv :P Håller ju på att målar lite =) Nu har jag dock fått idétorka på de tavlor som jag håller med på. Jag har hur mycket nya idéer som helst men man kanske måste göra klart allt man påbörjat kanske :P Det tycker i alla fall Älsk :P Men seriöst jag behöver verkligen nya penslar!!!!! Får panik över alla spretiga penslar som bara kladdar och förstör!! Ska fan köpa de där dyra så jag får nått som är bra! Ska laga mat ikväll när älskling kommer hem, han ska få mat på bordet efter en tuff och jobbig arbetsdag =) Se film och ha mysigt restrerande av kvällen. Imorgon blir det folkrace om det inte är spöregn såklart. På måndag verkar det bli Norrköping =) Kompisar som skulle dit =)

Lovade älskling en gång i tiden att han skulle få sånna :P Nu vet jag dock inte vad jag ska dekorera de med...

 

Bu

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0