Uppdrag slutförda

En lagom lugn fredag.

Jag har gjort mitt rum fint, det enda som behövs är dock en dammsugning så är rummet i topptipp. Blev inte en jättestor förändring dock. Tog cykeln ner till stan och skickade iväg paketen som hade med tradera att göra. Sen så köpte jag de där penslarna (nu blir olle glad) var ju endå halva priset på dem och jag svär ihjäl mig på alla katastrofpenslar som jag har hemma, nu har jag några med lite spänst i! Ska testa dem nu faktiskt för ska måla lite. Längtar till kvällen då älskling kommer!

Här har vi kvalitét.

 

Till och med design på dem :P




Kommentarer
Postat av: Olle

haha ja nu blev jag glad, äntligen har du köpte nya penslar ;)

2010-07-31 @ 10:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0