Premiär för my lovers!

Soligt ute och till kjolen som jag har på mig så kan det ju inte vara mer snyggare än att ha mina skor!

Ska åka till teatern vid sex och har bara kör idag så känns skönt att det inte är mer på planeringen än så. Skönt att ha en dags halvvila =) De var så snälla mot oss så jag har både måndag och tisdag ledigt!! :D Har ett svårt beslut att bestämma mig över, antingen följer jag med på bio eller går på måndagsklubben eller så försöker jag få in båda :P
Eftersom jag ska ha mina lovers så känns det dock lite oskarmigt att komma på mopeden med dem men just nu har jag inget annat transportmedel än den eftersom bilarna är upptagna :P Men men. Ska åka till Maxi för att handla lite mat till mina matlådor som kommer att behövas i helgen =) Kommer bli en lång matlista tror jag :P Dags att börja gå upp och se över det :P

Älskling har lekt lite med mig idag och blev en promenad samt en massage för att jag har en sån träningsvärk efter allt teatrande :P Min rygg känns mycket bättre nu =) Tack. Jag sa att jag skulle berätta vad jag gjorde sen igår men eftersom jag inte minns nått så gjorde jag inget viktigt och roligt igår :P En helt tråkig normal dag.

Jag är skapligt pratsugen kände jag nu :P Ska avsluta med att det är soligt och skönt ute och jag är på ett strålande humör! =)

Äntligen, dags för premiärgången! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0