Min lediga dag!

Vad skönt med en dag utan krav.

Lekte stor flicka genom att åka och handla idag, ångrar mig dock att jag valde att köpa en annan juice istället för den vanliga dock. Nu blir inte upplevelsen på morgonen med ost på ost med ett glas juice densamma, synd :P

Jag har lekt massor med älskling idag! Vi åkte till Varamon och spelade minigolf, och ja jag förlorade. Tog och grillade mat hos mig och käka glass såklart. Det glömde jag ju köpa på mig lite mer när jag var på Maxi! =(

Måste ta och säga att det är så underbart att kunna ha min vanliga sminkning igen! Känner mig grymt snygg än när jag bara har tillåtelse att endast gå runt i mascara, nu kan man ju gegga på allt :P

Mamma och jag ska till Linköping imorgon! Hej shopping! :D

Tack för att man kan se normal ut igen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0