Många olika karaktärer imorgon!

Oj haha snacka om att Cissi kommer vara i en massa olika skepnader.

Fullt upp med en massa påhitt. Dagen inleds med att jag ska jobba, 8.00 i receptionen =) Har saknat gymmet =) Slutar tidigt så att då blir det perfekt till att åka hem för lunch samt packa ihop allt som jag behöver ha med mig sen senare till kvällen, fixa mig lite snygg och så. Vid klockan sex så blir det dags att åka till teatern för att repa lite, hoppas att jag kommer ifrån där ganska skapligt eftersom det blir ut på onsdagsklubben sen så det blir partii. =) Så en jobb-Cissi, teater-Cissi och en fest-Cissi. =) Det innebär att jag snart ska gå och lägga mig dock :P Hoppas jag drömmer om vilka kläder jag ska ha på mig imorgon till partiit ^^ Alltid klädproblem.

Idag har jag varit ute i sommarstugan och inte gjort ett dugg så lite ångrar jag att jag åkte dit. Men men, det roligaste som hände där ute var väl att jag fick ett ägg utsmetat i håret :P Ägget exploderade :P Vad som hände får ni väl fråga om :P

Massa omklädnad och omstyling :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0