Linköpings innerstad

Uppe tidigt, men det gör inget om jag går upp för shoppingens skull =)

Det var inte meningen att jag skulle shoppa utan mamma, men fönstershoppa var min tanke men det blev i alla fall att jag kom hem med nått :P Skor denna gång (a) har ju lite dåligt med sånt, not. Men blir man kär så blir man. Skulle ha lite pocketböcker men tyckte det var dyrt med 70:- boken när internet säljer de för 40:- så blir nog att beställa hem lite ifrån Bokus, även fast jag shoppar tycker jag det är viktigt att man är ekonomisk =) På så sätt kan man ju shoppa mycket mer =)

Måste ju kompensera genom att köpa låga skor ibland också.

 

 

Slampskor, klart det är ju Cissi ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0