In my head...

Tankar, funderingar och allmänt skit som snurrar runt i mitt huvud.

Valpvakt igen och han sover äntligen, har tid för mig själv nu en stund. Två fantastiska dagar med min pojkvän har jag haft. Tog en låååång promenad igår vilket innebär att jag har idag träningsvärk. Men vi hittade pant för ca 7 kronor på vägen =) Idag så är jag inte så sugen på att ha föreställning, vet inte varför men känner mig inte så social idag. Men på med ett fejkleende och ös järnet bara. Tyvärr är jag ju inte ledig imorgon för då är det ytterligare en föreställning. Tror det är därför jag inte är så pepp. Två på raken tar på krafterna och känns i kroppen.

Men får blicka framåt, nästa vecka ser det ut att hända nått kul. Shopping på måndag då det är norrköping som gäller. Så skönt att få försvinna från Motala, ta sig utanför gränsen. Detta är det längsta som jag har begett mig till i sommar då jag inte haft tid att resa nått =( Men förhoppningsvis så åker jag och Christoffer till Örebro och förhoppningsvis blir det en Ullaredresa. Blir det inget i sommar så känns det som att denna sommar har varit värdelös =( Visst jag har fått en otrolig upplevelse med det här med teatern, men det har krävt en hel del av min tid...

Neh nu vill jag bara vara hemma! Måla, se film, läsa och ha en mysig lördag. Vill inte att mina bröder ska vara hemma utan en lugn och skön kväll skulle passat idag, men så blir det knappast =(

Hade ingen direkt passande bild för detta inlägg så blir vad som fanns.


Kommentarer
Postat av: Sassa

Och så blir det hejdå fest för mig och inflyttningsfest hos mig i Örebro med! ^^

2010-07-26 @ 16:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0