Hej alla glada

Glad idag, småmyser lite hemma.

Ska straxt laga lite mat, tänkte äta så sent som möjligt så jag slipper bli hungrig under föreställningen som vi ska ha idag. Kommer träffa två pinglor som kommer dit för att se mig så det innebär att det känns lite roligare att gå och spela idag. Kommer att komma hem ganska så sent, typ vid elva så det blir en nattmacka plus dusch sen se om jag orkar med en film. Jag rensade igårkväll i mitt rum lite så jag har faktiskt varit duktig och lagt ut lite skräp på tradera, lika bra att ge det en chans och om ingen köper så slänger jag helt enkelt skiten =) Bryr mig inte om att jag kanske bara får en tia utan det är ju alltid nått om det endå ska slängas. Jag har en ledig dag imorgon igen! =) Se vad jag ska göra då, blir i alla fall att komma ut ur det här huset :P

Föreställning idag igen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0