Hahah shiiiit!

Jag ska försöka reda ut den här dagen, vad har egentligen skett, allt har både gått i ultrafart och det segaste ever :P

Jag börjar med att säga att jag var vid teatern vid 10.00 och kom hem 21.00. Då förstår ni att det har varit en krävande dag. Idag skulle vi köra igenom hela akt ett och två men denna gång för första gången med kostymer. Inte så kul att ta på sig flera lager tyg när det är 30 grader ute!! Akt ett gick jättebra, får dock sitta och vänta in tills jag ska göra entré här och där men om man lyckas få tag i en stol så är det inga problem att vänta, blir jobbigt om man skulle behöva stå :P När första akten var avklarad var det dags för lunch och efter det pang på akt två. I den akten har jag FEM klädbyten!!! Så från att ha en jätteslapp första akt till det stressigaste jag varit med om! Sprang som en galning till logerna, tog till och med av mig kläderna på vägen för det var så stressigt. Jag hann tyvärr inte fram till en entré som jag skulle vara med i så lösningen får bli att jag har klänningen precis vid scenen och byter om där för finns aldrig en chans att jag kommer hinna. Känns som jag inte kommer att hinna då heller tyvärr men det märker jag av imorgon :P Får ta hjälp av lite folk som klär på och av mig :P Hahah tror fan att jag ska lista upp precis allt som jag har på mig så får ni se hur mycket grejer det är!

Flicka på kaj
Underkjol
Rumpkudde
Kjol
Överdel
Hatt
Gråa strumpbyxor
Kängor

Chicago parade
Långklänning
Kavaj
svarta strumpbyxor
Gigantisk hatt
Låga skor

Cancan övning

Korsett
Kjol
Svarta strumpbyxor
Kängor
"Trosor"

Cancan
Korsett
"Trosor"
Klänning
Halsband
Handskar?

Montage 2
Låga skor
Klänning
Handskar

Kim´s Charleston
Klänning
Skor
Halsband
Handskar

Allt det här byter jag till fram och tillbaka! :O

Nu är jag jättetrött!!! Ska ta min dusch efter jag bloggat och verkligen gå och lägga mig. Imorgon ska jag ha energi till att göra alla ombyten igen men denna gång ska jag behöva krångla med smink, peruk och håruppsättningar! :O Kommer svimma :P

Kolla proffsigt, skylt med mitt namn!

 

Jag har ju en del klänningar, så det röda markerar min rad =)

 

Kim charleston klänningen

 

Cancan klänning, älskar hur den ser ut under!!! Ska ta en bättre bild imorgon =)

 

Min långklänning med det livsfarliga släpet som dock inte syns men jag ska göra livsfarliga snurrar och underlättar inte med släpet :P

 

Cancan klänningen vid nyår

 

Chicagoklänningen.

 

Här ser ni loger, jag står uppe på min loge som är ett loft med en jobbig trappa att springa upp och ner på :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0