Förväntansfull och pirrig!

Stora roliga planer för dagen =)

Var nyss iväg på ett litet snabbt besök på Korpen. Nu blir det att fixa iordning sig för att ta en tur ut till landet för att träffa älskling! Vi ska ha en egen dag tillsammans =) Har dock inte den blekaste vad älskling har planerat, för han har verkligen planerat mycket har han sagt. Det enda jag typ vet om är att vi ska grilla och jag ska få i mig några smirnoff, några romantiska gester men han har mer planerat det vet jag men han har inte sagt nått :P Jag kanske med kommer att ha något planerat till honom men det får vi se hur det blir med den saken ;) Jag längtar i alla fall tills timmen kommer då jag får ta och åka! =)

Invigde mina nya ostbågar idag genom att ta en biltur! :p

Yey militärgröna pjucks! Dock lite osköna utan strumpor :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0