En dag som har varit jobbig men imorgon... då ni!

En föreställning, ja det var min dag det :P

Den 6:e föreställningen var idag och den gick bra, dock har jag grymt ont i min fot så kände av det under hela föreställningen så gjorde att jag inte kunde prestrera mitt allra bästa. Kom hem runt halv åtta så en bit i magen och storbölat till en film :P Nu är det läggningsdags för att orka med morgondagen, det är shopping som gäller! Och här struntar jag faktiskt hur min fot mår :P Shoppa ska jag, och vi ska ju till det bästa stället med - Norrköping, new yorker här kommer jag!! :D Har fått i uppgift att försöka hitta nått åt älskling och hoppas jag har tid till att fokusera på han med =) Nattinatti på er!

Imorgon ska jag sätta mina fötter här som ska få vandra runt i en timme typ i samma affär =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0