En bra dag måste jag allt få ta och säga

Det har inte varit en tråkig dag och skönt det.

Turen ner till stan var avslappnande, träffade sju personer som jag snackade lite med så fick med den sociala biten på köpet =) Blev lite småinköp, en bh som är har sitt syfte att användas i föreställningarna, ett par träningsbyxor och lätta att bara dra på och åka hem i när man har haft sin föreställning plus en knytskjorta på rean. Har letat ihjäl mig på en sån som man kan knyta i magen. Nu när jag har Sveriges hetaste mage så måste man ju ta och visa upp den lite mer ;) Kom nyss hem från dansrepet och det gick bra, känner mig grymt pepp. Nu ska jag vänta in att älskling slutar och imorgon blir det att träffa tjejerna på stan! Plus inte glömma premiären!

En bh som man kan göra diverse med och borde passa alla lägen =)

 

Mysbyxor!

 

Denna blir skitbra att knyta =)




Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ja, din mage är nog världsbäst på att ge mig ångest.

Din lilla show off, men hade jag din mage så skulle jag också skaffa en sån där knytis ;)



Inte alls galet avundsjuk, inte alls... ^^

2010-07-16 @ 17:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0