Blev oerhört mycket snack idag

Sa ju att jag skulle vara lite social idag, blev mycket socialt idag!

Träffade massor med tjejer vid två och det slutade med att jag kom hem halv tio! :P Efter fikat så drog vi hem till Sara där vi faktiskt beställde hem pizza (a) Känner lite ångest över att jag gjorde älskling nervös eftersom jag glömde mobilen hemma. Att inte älskling kan få tag i mig under så många timmar gjorde han självklart orolig så jag ska inte vara så glömsk igen älsk ^^

Imorgon är det en ledig dag igen, YES! Då ska jag fortsätta göra mitt rum myspysigt eftersom det inte blev så mycket med det idag för jag umgicks istället. Vill göra det hemtrevligt, ska slänga ut lite saker och in med nått annat :P Imorgon blir det kvällen med älskling och även lördag med! Söndag ska hela min familj och min käraste kolla på mig på teaterbåten så är så pepp inför det! Det skvallras också om att det kommer bli teaterfest på söndag och det var ju så kul förra gången! =)

Jag är lyckligast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0