Bara en dag till premiären!

Kämpa, kämpa.

Ja dessa dagar har bestått sen jag senaste bloggade har varit att spela igenom pjäsen varje dag. Igår kom jag till och med hem halv ett på natten!! Mmm så länge kan man få hålla på och repa om de inte går som de vill. Idag skulle vi egentligen vara lediga men fick bakläxa, så det blir att åka dit igen för att träna igenom två scener. Tänkte ta och visa er hur jag ser ut när jag har kommit hem :P Dock tar jag inte kort på mitt hår för att det ser ut som en enda stor buske efter jag har tagit bort fnulorna ur håret :P

Jag har en grön sminkning från sista scenen Charleston.

 

Green.

 

Det smetas tyvärr ut litegrann eftersom det är så extremt varmt att dansa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0