Vad har varit bäst?

Det bästa under detta år har absolut varit att jag har först fått känna denna underbart goa och snälla person. Detta utvecklades sedan till något mer betydelsefullt och vi har nu firat nio månader tillsammans. Jag är så otroligt lycklig över att du ger mig den kärlek du besitter till just mig... Jag är så otroligt glad över att jag har någon som jag alltid kan vända mig till ifall det skulle vara något. Jag är djupt förundrad över hur man kan va så romantisk som du faktiskt är och att du accepterar mig så som jag är. Jag hoppas innerligt att du och jag kommer vara ett par för alltid för att finna någon som är bättre än dig är ett hopplöst fall - det existerar ingen bättre. Älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0