Sugen på att införskaffa lite nytt

Jag känner av köpbehovet igen!

Jag har inte varit nere på stan på två veckor!! Tyck synd om mig!! Jag har verkligen inte haft tid! Har varit skolan och jobb och allt möjligt. Jag är så köpsugen... massa klädsugen (a). Fast jag har blivit sugen på andra grejer med. Skulle faktiskt behöva lite nytt smink, vill börja leka lite mer make-up artist ^^ Nej men skulle va kul med något nytt så att säga. Plus att tradera är ju en väldigt bra och billig sida (a)

Massa glittrande mineralskuggor! :D

 

Behöver verkligen penslar, jag har bara två liksom. Varför slösa pengar på en pensel om 35:- när tradera erbjuder så fina kit? ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0