Söndag är det idag =)

Fixat till mig, ska snart börja med lunchen och snart åka.

Idag är det ingen händelserik dag precis. Sitter och väntar in tiden. Jag ska med bussen vid halv två eftersom jag börjar jobba klockan två idag. Slutar vid sex och för första gången så stänger inte jag ikväll =) Bara att braka hem =) Jag har dock lite dåligt samvete. På nått sätt har jag liksom gått in i väggen, beror på att jag hårdpluggade i en hel vecka till externtentan så jag inte hade några krafter kvar att plugga till ledarskapstentan som är imorgon =( Jag vet att jag inte kommer lyckas klara den, känner att jag inte har så stor koll på alla delar. Känner att jag läste fel bok med. Vi har två böcker i den kursen och jag valde en men visade sig inte va en bok med så mycket teorier, de pratade mest om olika företag och varför de hade gått i konkurs och allt. Hade jag läst den andra boken så hade jag nog haft alla teorier lite bättre på minnet. Men då vet jag vad jag ska fokusera på nu. Men jag kommer gå dit och göra så mycket som jag kan, kolla in vad det är för frågor som kommer och sen hem och plugga och ge det ett nytt försök i mars istället. Men det är inte likt mig att faila på prov, brukar ju ge allt. Men nu till de nästa kurserna så har jag lovat mig själv att verkligen hänga med i tempot och inte halka efter som jag gjorde med de senaste kurserna och slippa behöva panikläsa veckan innan tentan. Så ja jag är sur på mig själv för att jag inte har skött mig bättre. Fan.

Ja skäms på mig, såhär svårt och jobbigt tycker jag det är. Har liksom fastnat och slått i väggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0