Smart tänkt av mig!

Om man är en student kanske man skulle börja fundera på att vara ekonomisk och inte slösa som den rich bitch jag är. ^^

Jo men det måste ju finnas mer folk än mig som stör sig på att betala mer än 150:- om man ska få en bra mascara? Känns så surt att lägga pengar på det tycker jag. Men att jag då inte har kommit på detta tidigare, tradera♥ har ju allt! Mascaror men utropspris 1:- och det kan man lugnt på för en tjuga, högre än så blir det knappast för det existerar ju 1000 mascaror och alla bjudar väl inte på samma liksom. Finns ju mer flaschigare märken som dior liksom ^^ Neh nu ska jag göra fynd!

Detta är nått som man lugnt kan kalla Cissitastic ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0