Rolig lördagskväll!

Prima lördag säger jag bara.

Åkte iväg till jobbet och skötte mig galant. Kommer ut till bilen och ser att den är totalt nerbajsad med något skit som inte gick bort för det hade frysit fast, inte direkt nice att köra runt i en prickig bil i stan när alla tittar :P Kul att jag har ytterligare en grej som jag måste städa sen då :P Precis när jag gör upp för backen hem så ser jag älsklings bil ^^ Snacka om bra timeing =) Jag fixade till mig ytterligare och vi lagade mat och sen stack hem till Lilli. Det var roligt i vanlig ordning, chilla i köket liksom ;) blev lite snack, spel, drickande och youtubeklipp =) Älskling skjutsade hem mig sen men vägrade att sova med mig =( Vilken dum pojkvän jag har eller hur? :P Gick och la mig halv tre och somnade på två minuter tror jag :P Nu sitter jag och ska se en föreläsning, möjligtvis två :P Börjar jobbet vid fyra och jag stänger ikväll så jag blir lite senare hem. När jag väl kommer hem hoppas jag att jag har läst ut min bok så jag istället kan börja att lära in mig sakerna istället.

Tjejerna gillar vi och älskling =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0