Primadonna

Godmorgon på er alla!

Jag är tidigt uppe!! 9.00!! Fast det har i för sig sin orsak (a) ehm klev upp för traderas skull ^^ Och jag vann, ingen som orkar kliva upp och buda såhär tidigt så det gick så bra så. Under 100:- för ett par leggings är inte farligt alls =) Jag har börjat att handla där istället för att handla saker på stan varje månad. Imorgon ska jag ha en mascara som inte får kosta mer än 40:- och sedan har jag ju den där väskan som ligger under 100:- som jag med ska slåss om. Så ni kanske tycker att jag handlar mycket på tradera men hur mycket pengar spenderar jag då? Knappt inget är svaret.

Oh yeah ;) Porrigt snygga eller vad?


Kommentarer
Postat av: olle

hahahah dom passar dig faktiskt =P

2010-02-01 @ 09:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0