Nytt inlägg i bloggen!

Fått köpbehovet någorlunda stillsamt...

Gjorde tentan i onsdags.... vaknade med världens huvudvärk och inget vidare kul att sitta med den i fyra timmar så att säga. Men den var lätt och räknar med att jag kommer klara mig. Var tvungen att sedan ta en tur till jobbet och den glada överraskningen av att älskling kom förbi och stannade över natten =)

Idag har jag absolut umgåtts med älskling. Vi var nere en tur på stan, hans humör blev inte den bästa sen och då var det bara att trycka i lite mat så släppte både det och huvudvärken för honom =) Då kunde jag passa på att fortsätta med mitt shoppingbegär :P Kolla bilderna vad som blev inhandlat. Slösade ändå ca 1400:- men det var för jag var tvungen att hämta ut mina skolböcker :P Nu sitter jag helt spänd. Ska jag få fynda på tradera?? Eller kommer jag inte? Kampen börjar om 27 minuter =)=)

Ja en ny eyeliner för jag hade ett presentkort och lite duktig måste man bli, vill ju knappast gå till tandläkaren :P

 

Skolböcker som kostade 1309:- En bok är bäbislätt. Kommer läsa ut den på en dag :P De andra såg så komplicerade ut :P

 

Eftersom älskling slog sönder en sån härn ljuslykta gick jag in och flirtade lite med han inne på mique och fick en ny utan problem =)

 

Ja nu kommer något som inte har med den här dagen att göra men vill bara visa upp min nya badrumsmatta =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0