Märkte att min väska förfaller...

Oj, finns knappt några handtag kvar.

Ja vad kan man förvänta sig av en väska köpt på en marknad sommaren 2009 för 100:-? Inte mycket är svaret. Den är i princip helt paj, eller det blir typ snart skämsigt att använda den. Därför är jag på jakt efter en ny stor pösig väska =) Självklart vill jag att det ska vara en Friis =) Jag kan nog heller inte använda mig av en gammal väska därför att de är nog för små för allt som jag bär omkring om dagarna. Tradera kollar jag självklart på =) Dock vill jag inte lägga ut mer än 250:- Helst en hundring om jag ska vara ärlig :p har köpt lite för mycket därifrån på sistone, men jag måste ju säga att man gör ekonomiska fynd där än om man skulle gå till en affär.

Än så länge under hundralappen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0