Många dagar och en massa timmar

Nu kommer en liten uppdatering =)

Älskling och jag har spenderat tid tillsammans. Åter till måndag, jag skrev min tenta och var helt inställd på att den skulle va svår och att jag omöjligtvis skulle klara den, men det gick bra :O jag kan kanske till och med få ihop poäng till ett godkänt! Hoppas på det, skulle ju underlätta. Jag tog en promenad hem till Carinas lägenhet eftersom jag skulle mata fiskarna, trodde seriöst att alla skulle va döda när jag kom dit men de var så söta så =) Ska dit imorgon med =) Gick sedan till Östenssons där och köpte tre paket räkor :P Gick in till stan men sen så orkade jag inte gå hem, liksom jag bor ju vid mcdonalds och från stan är det ju inte långt men tog bussen hem :P Älskling landade vid mig runt två och ut till Fågelsta där dessa inköpta räkor friterades och spenderade tid med varandra =)

Tisdag vaknade vi upp och jag begav mig in till skolan, hade en föreläsning som jag hade fått för mig slutade vid tolv men den tog slut tio :P Jag har lovat mig själv att satsa rejält på skolan nu och jag har fått en skapligt bra start :P Måste ta igen en massa imorgon dock (a) Det blir en till tur till skolan imorgon, och vad jag känner om det vet jag inte riktigt.... känner att jag har en hård period framför mig då jag kommer va den som ska kämpa ihjäl mig. Jag och älsklingen har röjt i min garderob och käkade fiskbullar =) Slötittande framför datorn och en massa babbel =)

Nu när klockan är efter tolv så ska jag ta och se en liten serie och sedan lägga mig. Imorgon är det skolan, läsning och hitta på en dans som gäller!! Plus leka med mitt nya smink som jag beställde från tradera som nu har kommit =) Kommer dyka upp en till grej imorgon i brevlådan men ni får se bilder på det imorgon =) Nattinatt på er!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0