Lördagsmys i soffan.

Hej på er alla, sitter i soffan med datorn och slappar framför teven.

Jag har inte varit fullt för duktig som jag hade lovat att jag skulle. Har inte sett några föreläsningar idag =( ska försöka läsa ett kapitel till innan jag släcker lampan. Har suttit och spelat både star wars och guitar hero med Danne i en och en halv timma och jag spöa skiten ur honom på bägge spelen =) Varit nu på övervåningen där jag har slöat framför teven, men finns inget vettigt. Just nu ser jag en film som handlar om en måne som kolliderar med jorden :P Töntig. Planerna för imorgon är att kliva upp lite tidigt för en gång skull. Åker till jobbet vid två och kommer hem vid sex så jag har en del att hinna ta tag i innan. På måndag är det skolan igen =( Nu drar mina veckor igång igen =( Jag har en massa jobb som väntar och en massa pluggande som jag måste ta tag i. Jag har min tenta om en och en halv vecka! :S Plugga plugga plugga denna vecka kan jag lova er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0