Kramgoa killen

Två dagar har spenderats med älsk.

Det har varit alldeles för kul att ha spenderat tid med min Älskling. Igår käkade vi upp de där rosa sakerna som vi tillverkade i köket och såg en skitbra film =) Det var jag som valde och jag valde rätt kort så att säga =) Idag har jag lärt mig litegrann om insidan på en såndärn plåtburk :P Jävla datorer, allt ska vara så bökigt. Men vi lyckades inte få det vi ville fungera så två timmars slit i onödan :P Imorgon slänger jag nog ut den där datorn :P Men måste säga att Älskling har varit väldigt kelig och gullig mot mig idag eftersom jag har en jobbig vecka =)

Morgondagens bestyr kommer bara innefatta skolarbete, plugg och plugg. Ska upp åtta och plugga till klockan sex på kvällen kan jag lova er =) Tentamendax snart =) Har en massa andra saker inplanerade denna vecka med det återkommer jag till när jag inte ska göra andra grejer som jag gör nu =)

Blue

and brown.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0