Jag har ju glömt bort!!!

Herregud vad jag måste visa er vad Christoffer fick för tavla i julklapp av mig!

Jag hade ju hållt på i flera månader med den här tavlan och så är jag så taskig och inte visar upp den!! Men nu kommer mitt konstverk som nu sitter uppe i Älsklingens rum!

Detta var en liten skiss som älskling gjorde för att jag skulle se vad för tavla han skulle kunna tänka sig ha och gilla.

 

Mitt konstverk. Tråkigt att färgerna blev så dålig på bild men en stark röd färg =) Tycker att jag återskapade älsklings idé väldigt bra genom att sätta min egna prägel på den =)


Kommentarer
Postat av: Olle

jag tycket att du lyckades riktigt bra, snyggt med stjärnan & spegel-cirklarna =)

2010-01-23 @ 10:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0