Jag är så stolt över mig själv

Jäklar vad jag är imponerad av mig själv!

Tog tag i den tråkiga och jobbiga individuella uppgiften som jag kände inte skulle gå så bra. Fick inte ihop den första gången och då var det bara att leta fel, hittade några men stämde inte då heller. Då fick man analysera på djupet så då löste jag den! Skönt att den är klar och kan skickas in! Konstigt att jag redan är klar med den fast den ska skickas in den 5:e februari. Inte likt mig, jag gör ju saker alltid i sista minuten :P Ska ta tag lite till med pluggandet när jag fick en så bra start. Har nyss käkat potatismos och har egentligen inget att pyssla med förns älskling kommer hem till mig. Är ensam hemma ikväll så klart man inte vill sitta själv utan lite sällskap skadar ju inte. Men härligt med en ganska så lugn fredag =)

Så snygga uppställningar =) Här har ni facit kära klasskamrater ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0