Har jag varit duktig?

Hahah nja den frågan kan diskuteras.

Hade och har fortfarande en pluggdag. Jag kan börja berätta det som jag har gjort istället. Jag har sett två föreläsningar, läst ut en bok samt jobbat med några räkneuppgifter. Låter inte mycket för en hel dag så jag kunde nog jobbat effektivare, men nu resten av kvällen blir det att räkna uppgifter, se en föreläsning till och läsa ett kap till kvällen. Då kan jag känna mig nöjd över dagens insats.

Imorgon bär det av till skolan och sen en streamad föreläsning i två timmar att se hemma. Planerna för helgen är att jag jobbar både lör samt sön, men på lördag kväll åker jag hem till Linnea för att hon ska nu flytta =( En till som sticker ifrån Motala =( Mån, tis är bara pluggdagar eftersom tentan är på onsdag. Tors, fre, lör, sön blir ytterligare pluggdagar för att har en till tenta som kommer på mån! Frågan är då.... när ska jag kunna se älsk??!!


Kommentarer
Postat av: ellinorpettersson'

gillar din blogg :)

2010-01-10 @ 03:42:17
URL: http://ellinorjustmeandmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0