Film som måste ses!

Igår hade älsk och jag en dejt =)

Tog en klassisk dejt igår, åkte och käkade lite innan och sen var det dags för bio. Vi såg Avatar♥, ibörjan undrade jag vad i tusan det är för nått som jag ser egentligen men när man väl kom in i det så blev man helt fast. Gillade den filmen starkt och säger till er alla att gå och se den! Har lust att se den idag igen =)

Nja idag så var älskling och jag nere på stan där älsk fick shoppa massor men jag köpte inget! :O Jag sitter mer på tradera (a) har en del saker som jag ska ha där men måste införskaffa mig lite nya tröjor och sådär, sedan måste jag ju säga att jag diggar alla skjortor som finns ute att köpa överallt =) Till kvällen nu blir det att fortsätta spana omkring på tradera (a) samt se någon film möjligtvis =)

Avatar var jättebra!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0