En timme kvar

Sitter och väntar in tiden.

Fy vad seg jag var i morse, om inte Älskling hade messat hade jag garanterat sovit till elva! Har börjat ändra om mina frukostvanor med :P Käkar bara flingor på morgonen, men bara för att vi inte har något gott bröd hemma!! Fy vad jag är liksom trött på rostmackor nu... Jag såg en föreläsning idag med ^^ Woho! Har bara 13 kvar, men ett stort steg framåt =) Nu är det bara en timme kvar innan jag sticker till jobbet. Slutar vid sex idag så det är inte jag som låster stället idag så att jag kommer att komma hem tidigt =) Faktiskt första gången som jag har ett skift. Jag har alltid suttit kvällspassen så skönt med lite förändring. När jag kommer hem så ska jag se en föreläsning, jag kommer inte läsa nått mer för tror fyra timmar på jobbet räcker :P Tror jag hinner läsa många kapitel då faktiskt.

Betalade räkningar förut och såg att jag hade fått pengar för jag sparar pengar så bra på kontot =) hahah wow hela 1,57 ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0