Det här är mitt liv just nu

Fredagskväll! Sitter och funderar på en massa.

Är inte facebook beroende eller vad? Akvariumspelet är väääldigt beroende kan jag lova er. Klockan är straxt åtta så tänkte ta paus i två timmar med läsningen. Vid klockan tio igen så börjar jag läsa (ut min bok?) för slutar inte läsa förns klockan halv ett inatt =) Imorgon ska jag jobba vid stängningsdax så efter det blir det hem och fixa till sig lite för ska till linnea där vi ska bara ha en skön kväll =) Söndag jobbar jag åter igen, fast kommer inte ihåg när jag började, har planeringen där nere men tror runt fyra :P I helgen ska jag bara plugga som en idiot och inte ha något liv =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0