Det börjar närma sig helg

Bara en dag ifrån fredag!

Klev upp tidigt och tog en tur till skolan. Jag hade lovat mig själv att läsa när jag kom hem men vad är klockan nu? Jo 22.00 och jag har fortfarande inte pluggat nått :P blir till att läsa lite nu då. Då undrar ni säkert, vad har jag gjort idag istället då? Jag har spanat massa på tradera (a) men jag har gjort en bra sak med, mina dansgrupper börjar ju nu igen på lördag så att jag har börjat hitta på en dans :P Jäklar vad mina elever kommer bli chockade när de ser början som jag har hittat på :P Gäller ju att man visar från början att det här är en häftig dans så det får upp motivationen lite =)

Nu så ska jag visa er mina senaste fynd på tradera =)

I den här skålen finns det fina grejer.

 

40 stycken mineralögonskuggor =)

 

Några av dem, kolla vad de skimmrar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0