Bäst för dig Älskling att du påminner mig imorgon...

Imorgon ska jag ta mig ***** vinna en mascara under 40:-!!

Eftersom jag är lite orolig över att jag ska missa hela auktionen för att jag kommer spendera dagen med älsk så måste jag på nått sätt göra så jag ska komma ihåg. Kommer nog bli ganska så tjurig om jag råkar missa auktionen, mitt humör är inte på det bästa denna vecka så gäller att inte göra mig upprörd :P Jag måste va bänkad framför datan vid halv åtta! Kan inte vänta längre utan mascaran som jag har är knappt användbar längre och jag vägrar köpa en i affären så. Men är övertygad om att jag kommer att vinna en, liksom kolla hur många som finns ute....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0