Skidåkning i förrgår

Familjetripp till Omberg.

Familjen med respektive och släkt tog en tur till Omberg där snöaktiviteter ägde rum. Jag höll mig mestadels till skidor eftersom pulka är inte riktigt lika kul. Tråkigt att backen är över så fort och att älskling inte kunde åka skidor. Kändes som han hade tråkigt fast han inte sa det men i alla fall. Ja jag berättar inte mer om detta utan ni får ta och tolka bilderna istället =)

Massa kläder skulle tas på :P

 

Skidåkaren

 

Älskling med nästa års OS-mössa såklart ;)

 

Det roligaste är såklart att käka lunch =)



Jag påväg uppför backen.


Nu tar vi en tur ner till en hemlig person som står där nere.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0