Resa inplanerad!

Jag ska på en liten tripp.

Tisdag som faktiskt är ganska så snart så ska jag till Norrköping :D Shopping ska äga rum med bästisen Olle :D Tjoho vad kul. Ser fram emot att få bära hem alla kassar (a).

Idag var jag på jobbet. Hände inte så jättemycket. Nu är det kvällsmat som ska äga rum och kolla lite på sångtävlingen. Till sängen blir det nog en liten film. Imorgon blir det en pluggdag, tänkte att jag skulle skriva klart arbetena, skönt att få känna sig skapligt klar så det bara är lite justeringar som behöver fixas. Älskling och jag firar 11 månader imorgon =) Men shit det är ju nära ett år nu! :O Har en sak som jag ska redan nu ta och beställa till min älskling i ettårspresent, (nyfiken hahah eller hur?) 

Jag ska besöka min favoritaffär igen! :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0